6 תשובות
כי הם מאמינים לקבוצת כוכבים רנדומלית עם מרחק עצום בין כל כוכב שהקשר היחידי בין הכוכבים הוא הדימיון של אבות אבותינו שמקרה הסתדרו ככה בחודש שבו נולדת.
זה מזל מושלם מסתדר עם גדי בדרך כלל
כי אנשים הם רעילים, אבל הם מעדיפים להאשים את הכוכבים, בלי קשר להיוח גדי זה שווה, אני כן אוהבת לקרוא על זה אבל אני לא מאמינה שזה קובע את האישיות שלי
מזל גדי לא כל כך רעילים הם כמעט ולא רעילים בכלל
כי הם טיפשים
אנונימי
אמונות תפלות