9 תשובות
אמאלה בנות הים פיצי פיצי פיץ
תאמת שהיצירה מגניבה אבל היא צריכה ביצוע ממש ממש טוב אני מתכוונת הפסנתרן צריך להיות מאוד מוכשר שיוכל לשנות את האינטואיציה ולהכניס קצת רגש למה הבוט של הפסנתר מזה עושה דיכאון
אבל באמת שהיא אחלה יצירה רק צריך נורא להשקיע בה ולא לעשות כמו שהבוט עשה כאן ,שזה אפילו לא ישמע קרוב לזה למה זה נשמע כמו תרגיל ,
שואל השאלה:
חחח רוצים עוד מנגינה משם?
אנונימי
המפתח הזה חונק את היצירה, תחליף מפתח תשנה כמה תווים והיא תהיה משמעותית יותר טובה. וכן היא חזרתית אבל זה לא תמיד דבר רע
אנונימית
אנונימי
^^לא חושבת,זה עניין של אינטואיציה הסולם די מגניב יש לזה קטע פשוט זה נשמע קצת כמו תרגיל ,זה הכל עניין של אינטואיציה ושליטה
שואל השאלה:
מזתומרת המפתח?
אנונימי
הסולם