3 תשובות
כדי להסביר למה הגרף נמצא מתחת לציר איקס צריך להוכיח שהערך המקסימלי הוא מתחת לציר איקס
שואל השאלה:
ואיך אני עושה את זה?
ואיך אני עושה את זה?
אנונימית
שואל השאלה:
גזרתי יצא לי 2,1 נקודה שהיא מקסימום מפה מה עושים?
גזרתי יצא לי 2,1 נקודה שהיא מקסימום מפה מה עושים?
אנונימית
באותו הנושא: