22 תשובות
ויזן והוקאי החדשה, לא מת עליהם..
טוני אוברייטד כי הוא פשוט משעמם כדמות, פיטר מוסיף לו מלא עניין אבל לפני הוא איכסה פיכסה
קילמונגר ממש אנדרייטד כי הוא מאוד אדיר בעייני
קילמונגר ממש אנדרייטד כי הוא מאוד אדיר בעייני
הכל שם אוברייטד.
חות מזה שהם מלא סרטים מחוברים אבל כולם מעריכים את זה.
אז אנדרייטד זה האיכות של הסרטים, כאילו המצלמה והעריכה וcgi וכל זה. זה מטורף. כשאני באה לראות סרט מארוול אבי באה כדי לראות איך זה יפה לא בשביל העלילה
חות מזה שהם מלא סרטים מחוברים אבל כולם מעריכים את זה.
אז אנדרייטד זה האיכות של הסרטים, כאילו המצלמה והעריכה וcgi וכל זה. זה מטורף. כשאני באה לראות סרט מארוול אבי באה כדי לראות איך זה יפה לא בשביל העלילה
הכי אובר רייטד איירון מן (לא שאין סיבה כן אבל כאילו הוא מקבל הכי הרבה הייפ)
הכי אנרייטד אני אצטרך להסכים כנראה ההוקאיי החדשה או לוקי
הכי אנרייטד אני אצטרך להסכים כנראה ההוקאיי החדשה או לוקי
שואל השאלה:
טוני אוברייטד ? נתקלתי אולי רק בשניים שאוהבים אותו
טוני אוברייטד ? נתקלתי אולי רק בשניים שאוהבים אותו
אנונימית
טוני ממש לא אובררייטד.. פיטר בקושי מוסיף לו, טוני הגיעה למה שהוא בגלל ההתמדה ועבודה קשה.
^וואי כל הפאנדום מטורף עליו בלי סיבה
^יעל
ברו ממש אבל זה צילום מטורף כל סרט זה משתפר ועולה דרגה
ברו ממש אבל זה צילום מטורף כל סרט זה משתפר ועולה דרגה
שואל השאלה:
נתקלתי בעיקר בכאלה שאוהבים את וונדה ובאקי .
טוני בקושי ,
נתקלתי בעיקר בכאלה שאוהבים את וונדה ובאקי .
טוני בקושי ,
אנונימית
טוני הדמות האהובה עליי ^
בארץ לדעתי וונדה אנדרייטד ממש בניגוד לחול(אין לה ממש הערכה בארץ). ואוברייטד בארץ זה סטיב לדעתי
מסכים ^
אנונימית היחידים שאוהבים את וונדה ובאקי ככה הם גייז
והם פלח קטן לעומת כל הסטלנים בני כמעט שלושים שמעריצים את איירון מן של לפני 2015 ובגלל זה הופכים אותו לאוברייטד כי אי אפשר להתייחס לזה מתוך חוויה אישית זה כללי
והם פלח קטן לעומת כל הסטלנים בני כמעט שלושים שמעריצים את איירון מן של לפני 2015 ובגלל זה הופכים אותו לאוברייטד כי אי אפשר להתייחס לזה מתוך חוויה אישית זה כללי
שואל השאלה:
הילד שבצד ^
לא הבנתי מילה ממה שאמרת
הילד שבצד ^
לא הבנתי מילה ממה שאמרת
אנונימית
אין לי מושג מה קורה פה אחי אני כלכך עייף ראיתי שאנישים מדברים על מארוול וזה כאילו אחד הנושאים האהובים עליי אבל אני מדבר מלא שטויות היה לי יום נורא ארוך
שואל השאלה:
אוי אולי כדאי שתלך לישון
אוי אולי כדאי שתלך לישון
אנונימית
אני חושבת שנטשה די אוברייטד, היא פשוט לא הדמות הכי טובה שם. אני מכירה הרבה שאוהבים אותה רק כי היא יפה, ובעיקרון אותי היא די משעממת.
יש הרבה אנדרייטד, אבל אני חושבת שהוקאיי/סטריינג'. הם הדמויות האהובות עליי ובאמת שמגיע להם יותר הערכה.
יש הרבה אנדרייטד, אבל אני חושבת שהוקאיי/סטריינג'. הם הדמויות האהובות עליי ובאמת שמגיע להם יותר הערכה.
שואל השאלה:
סטריינג מוערך ממש אבל בארץ
סטריינג מוערך ממש אבל בארץ
אנונימית
באמת? לא ראיתי, אני חושבת שזה בעיקר ההייפ עליו בגלל הסרט החדש
כבר לפני הסרט החדש יש לו מלא הערכה, אין קשר^
אמרתי כבר.
לא ממש ראיתי את ההערכה אליו. רק פה, תאמת.
לא ממש ראיתי את ההערכה אליו. רק פה, תאמת.
שואל השאלה:
לטוני בקושי ראיתי בעיקר ראיתי לסטריינג וונדה
ספיידרמן דיי אני לא יכולה לראות אותו כבר
לטוני בקושי ראיתי בעיקר ראיתי לסטריינג וונדה
ספיידרמן דיי אני לא יכולה לראות אותו כבר
אנונימית
באותו הנושא: