5 תשובות
למה שתעשי את זה?
אל תעשי את זה
פשוט יתנו לך לקחת ברזל
אני לוקחת וזה לא כזה נורא
דווקא יש לזה טעם של הסוכריות קמח
שואל השאלה:
נמאס לי שאמא שלי צועקת עלי
אני לוקחת אבל זה לא עושה משהו
אנונימית
שואל השאלה:
אני עם כדורים הבעיה היא שאני צמחונית ובעייתית באוכל אז זה קצת בעיה להשיג מדד נורמלי
אנונימית
שואל השאלה:
הקטע המצחיק שיש לי את כל מה שכתבת חוץ מנשירה שזה מוזר
אנונימית