6 תשובות
כן אמור להיות עצירות בדרך
יש לחלק מהאוטובוסים עצירה קבועה בתחנת התרעננות, למשל לקו 845 של אגד עד לקרית שמונה יש תחנה כזו קבועה.
שווה לברר עם חברת האוטובוסים
כןן יש . תמיד עוצרים. אולי בעין יהב
אמורות להיות עצירות
שואל השאלה:
תודה רבה לכל מי שענה!
אנונימי