7 תשובות
overthinking is good
נע חברה שלי כותבת לה ב2 בלילה תחשבי שיש לה עוד מיליון כמוך ולא כזה מאוחר עכשיו
לא זה לא כזה מאוחר, ומקסימום היא תראה מחר(:
רפואה שלמה מהממתת❤
רפואה שלמה מהממתת❤
שואל השאלה:
תודה ❤
תודה ❤
אנונימית
הכול טוב עשיתי את זה מלא פעמים שזה היה דחוף
זה לא נורא
את חושבת יותר מדי
הכל טוב
הכל טוב
באותו הנושא: