23 תשובות
חברה טובה שלי הזמינה כרטיסים לאיזו הופעה שלו עוד כמה חודשים..
אבל אני חושבת שפשוט תלכי עם בת דודה או חברה קרובה או סתם מישהו מהמשפחה:)
שואל השאלה:
אוף באמת שאין
אנונימית
תבדקי בטיקטוק/אינסטגרם לא יודעת
אנונימית
תלכי לבד הכי כיף
שואל השאלה:
אבל מה כיף בזה לבד אוף
אנונימית
שואל השאלה:
לא אכפת לי העיקר הופעה כברר ושתהיה מתנדבת טובת לב
אנונימית
בת כמה את?
אנונימית
שואל השאלה:
19
אנונימית
וואו אני בדיוק באותו סיפור כמוך
רוצה לבוא לפרטי?
תבדקי בטיקטוקק מלא ירצו מבטיחה
אנונימית
שואל השאלה:
רציני אבל? ^^
אנונימית
אני טסה לפריז
עם אחותי, אשמח להכיר אותך אולי
אני מתה לנסוע אבל אין לי עם מי גם^:(
אני הולכת לאירלנד וכרגע אין לי עם מי מוזמנת לשלוח לי הודעה
בעיקרון אין כרטיסים (אולי עוד נשאר לפולין)
אבל יש לי עוד אחד להארי ועדיין לא מצאתי עם מי ללכת
וואי הלוואי הייתי בסיטואציה הזאת של רק לחפש עם מי ללכת, אני מתה ללכת אבל אין לי אפילו כרטיס אחד
אני טסה ללונדון ובאותו מצב כמו שלך אין לי עם מי ללכת .. אולי תבדקי אם האחים שלך ? ההורים ?
אחות, חברה, הורים, דודה או בת דודה
יש קבוצה של דיירקשניות בווצאפ למשל לי לא היה עם מי לטוס ושאלתי מישהי ואני טסה איתה
שואל השאלה:
אסור לבקש אבל קישורים פה
איך אני יכולה להגיע לקבוצה?
אנונימית
יש קבוצה לאירלנד?
אם לא הצבא הייתי באה איתך בחיי