3 תשובות
שחררי
הוא בוגר והוא יבין לבד
לדבר עם ההורים שידברו איתו, הוא צריך עזרה מקצועית ואם את גם חווה הפרעת אכילה כדאי שגם את תקבלי עזרה מקצועית..
אנונימית
זה מוגזם וכבר לא בריא תדברי עם ההורים שלך שישיגו לו איש מקצוע
אנונימית