5 תשובות
שואל השאלה:
היא הייתה חברה די קרובה שלי ואז היא ניסתה להפריד אותי מחברות אחרות. ומאז לא ממש דיברנו
כעיקרון את יכולה גם לסלוח לה זה תמיד טוב.
אבל אם זה לא בא בחשבון אני חושב שפשוט תהיי כנה איתה ותתרחקי לאט לאט.
תגידי שזה כבר לא זה או שכבר לא כיף ככה
להתרחק
מה הקשר בניכן?