6 תשובות
זה יכול להיות הרבה דברים. הסוג רכב, המראה כשאתה נוהג, ההגה, מלא דברים כאלה...
העדפה אישית
תכלס אין על הסיוויק. במוו או אאודי זאת רמה אחרת, נכון. אבל משהו בסיוויק כיף, היא בנוייה טוב.
יש לי i10 חדשה אבל סופר נהניתי מיונדאי אחרת שנתון 2005 שהייתה לי. מצחיק, אה?
אז ככה עם הסיוויק. זה שלך.
אין ככ בעיה כי זה בחירה שלך ואין משהו רע
אין על סיוויק
חחח זה העדפה אישית