7 תשובות
אהלן
זה לא משהו להתגאות בו או להתאחד סביבו, אולי לקבוצות תמיכה כן
אנונימי
שואל השאלה:
הכוונה הייתה לראות אם אני לא היחידה המשוגעת פה חחח ולראות אם אנשים חווים מה שגם אני חווה
לא משוגעת בכלל. זה נורמלי
היי שלום
שלום שלום
אנונימית