16 תשובות
שואל השאלה:
הוא באמת גרוע יש לי s 7 אבל משהו יותר משכנע?
הוא באמת גרוע יש לי s 7 אבל משהו יותר משכנע?
אנונימית
פשוט תגידי להם שאת תשלמי חלק והם ישלימו לך את השאר
אנונימית
שואל השאלה:
ממש לא!!^ שהם ישלמו
ממש לא!!^ שהם ישלמו
אנונימית
אני מתה ממך הרגת אותי אעלק ממש לא שהם ישלמו אמאלה אחותי
תסבירי להם בנועם
תסבירי להם בנועם
תכתבי שאת ממש רוצה ושה טלפון שלך ממש גרוע.
תגידי להם שלפחות יחשבו על זנ כי זה חשוב לך
תגידי להם שלפחות יחשבו על זנ כי זה חשוב לך
ושתדעי משהו תמורת זה
פחחח אך תקני לא את זה ולא את זה קלאקסי ורדמי הזה אלה הטלפונים הכי פח שיש
ממליצה לך על אייפון 12
ממליצה לך על אייפון 12
אהה איך לשכנע אותם
פשוט תבקשי מהם בתור מתנה אני בטוחה שיקנו לך אלא אם כן יש בעיה כלכלית או משו
פשוט תבקשי מהם בתור מתנה אני בטוחה שיקנו לך אלא אם כן יש בעיה כלכלית או משו
supergiirl
כן לכולם יש מספיק כסף לאייפון 12...
כן לכולם יש מספיק כסף לאייפון 12...
שואל השאלה:
אין לנו בעיה כלכלית פשוט הם אומרים שצריך לחסוך גם אנחנו עוברין דירה לבית פרטי עם 4 קומות וזה קשה והיום הולדת שלי יוצאת בידיוק במעבר דירה בגלל זה הם לא מרשים
אין לנו בעיה כלכלית פשוט הם אומרים שצריך לחסוך גם אנחנו עוברין דירה לבית פרטי עם 4 קומות וזה קשה והיום הולדת שלי יוצאת בידיוק במעבר דירה בגלל זה הם לא מרשים
אנונימית
ואי ואי זה בעיה מאמי
אולי תבקשי מהם תיק איפור או משהו כזה ואחרי המעבר כשהמצב יסתדר תשאלי אם יש סיכוי שהם יכולים לקנות לך טלפון חדש? כי באמת נשמע שהם לא יכולים לקנות לך באותו יום אני לא חושבת שהם לא רוצים
והמתנשאת מלמעלה זה לא אשמתי שאין לך שקל על התחת מה את רוצנ
אולי תבקשי מהם תיק איפור או משהו כזה ואחרי המעבר כשהמצב יסתדר תשאלי אם יש סיכוי שהם יכולים לקנות לך טלפון חדש? כי באמת נשמע שהם לא יכולים לקנות לך באותו יום אני לא חושבת שהם לא רוצים
והמתנשאת מלמעלה זה לא אשמתי שאין לך שקל על התחת מה את רוצנ
שואל השאלה:
^תודה, את מאוד עזרת לעומת האחרים, אם היה לי עוד פרח הייתי נותנת לך לעומת הראשונה שענתה ואגב זה בכלל לא מגיע לה...
^תודה, את מאוד עזרת לעומת האחרים, אם היה לי עוד פרח הייתי נותנת לך לעומת הראשונה שענתה ואגב זה בכלל לא מגיע לה...
אנונימית
תגידי להם שאת רוצה ממש טלפון חדש וחיכית לזה מלא זמן משהו כזה בהצלחה
כי הטלפון שלך עכשיו גרוע.
שואל השאלה:
בכל אופן זה מה שאני רוצה, תוכלי לתת לי נימוקים טובים למה צריך לקנות לי?
בכל אופן זה מה שאני רוצה, תוכלי לתת לי נימוקים טובים למה צריך לקנות לי?
אנונימית
טלפוני a של גלקסי לא טובים.
עדיף לך לבקש רדמי 11.
עדיף לך לבקש רדמי 11.
באותו הנושא: