9 תשובות
חלית ועשית בדיקה מוסדית? כי אם רק עשית בדיקה בייתית אז המדינה לא יודעת שביכלל חלית
אנונימית
שואל השאלה:
עשיתי pcr כן
עשיתי pcr כן
אנונימי
מוזר אתה אמור לקבל אחד מעודכן... ניסיתי באתר רמזור?
אנונימית
גם אני הייתי חולה לפני חודש והתו ירוק שלי עד 31.3 והתחסנתי לפני שחליתי פעמיים
בכל מקרה כבר לא צריך תו ירוק חחח
בכל מקרה כבר לא צריך תו ירוק חחח
הבנתי שיש בדיקה אחת שיוצאת אמינה ואחת שלא
שואל השאלה:
^^^ניסיתי באפליקציה
^^^ניסיתי באפליקציה
אנונימי
היה לי את זה!! לא סידרו לי את התו צריך לחייג אליהם ולחפור ולבקש זירוז
אנונימית
אחרי שבוע
אנונימית
שואל השאלה:
חייגת אליהם והוסיפו לך זמן לתו הירוק?
כמה זמן הוסיפו?
חייגת אליהם והוסיפו לך זמן לתו הירוק?
כמה זמן הוסיפו?
אנונימי
באותו הנושא: