7 תשובות
כי זה צורך אצל אנשים
אמאלה כן,כאילו אין בעיה תדברו על זה אבל לא כל יום וכל שנייה זה חופר כאילו זה לא כל החיים אפשר להנות גם בלי זה.
שואל השאלה:
וזה כולה עוד משהו בעולם, לדעתי זה הסרטים והחברה שהפכו את זה לדבר הכי משמעותי בחיים של אנשים
אנונימי
אני מזכירה לך שאנחנו בעל חיים.
אחד הצרכים ההישרדותיים של החיה בני אדם, זה אהבה :).
אנחנו בדיוק כמו נמר, זיקית, או דוב.
שואל השאלה:
יצר הישרדותי זה לחיות ולהביא צאצאים, לא אהבה. אני בטוח שהנמר לא שולח מכתבי אהבה לנמרה
אנונימי
הנמר מחזר אחר הנמרה מגיל קטן כדי להקים משפחה. זהו יצר הישרדותי. זה משהו שמופרש אצלנו במוח מאז שאנחנו נולדים, אהבה לאמא, אהבה לחבר , בן זוג.
אנשים שמדברים יל זב באופן יומי זה פשוט כאלה נואשים או קיטשים זה גבר הגיוני מסכים שזה חופר
אבל אי אפשר להתחמק מהעובדה שמה לעשות אהבה זה חלק צמשהו סעולנו רוצים אני מניח חש כאלה סנגזימים אבל באופן עקרוני זה בסדר