12 תשובות
אין פשוט אין יתרונות סליחה
לא לפרוש
להשקיע ולא לוותר למרות שקשה
שואל השאלה:
^ כיאלו שזה יעזור לי בחיים , עדיף למצוא עבודה ולחסוך כסף ולעבור וזה
אנונימית
אין יתרונות, לפחות לא מצליחה לחשוב עליהם
חסרונות
לוותר לעצמך,סהכ שלוש שנים שיעברו מהר,וזה קצת חור בהשכלה לפרוש
יתרונות
חופש
טוב
את תתחרטי על זה כל כך
לדעתי
יתרון : אם אתה רוצה לעבוד במקצוע שאין צורך בו בבגרות (תעודה )תוכל להתחיל מוקדם יותר.ותרכוש ניסיון מהר יותר .אבל אל תפרוש עכשיו!
אנונימי
בדיעבד כשהייתי בתיכון גם רציתי לפרוש היום אני מבין שזה רק יכול לפגוע בך אין יתרונות בכלל
את/ה במסגרת הזו כבר 9 שנים ועוד 3 חודשים נגמרת השנה , מה זה עוד פחות מ 3 שנים בשבילך?
שואל השאלה:
זה כמו לקום כל בור לכלא ולהיות בתוך הכלא במשך 6-7 שעות זה סבל במקום לקום מתי שבאלי ואז ללכת לעבוד בצהריים או בוקר אבל לא ממש מוקדם ולהשיג על זה כסף במקום לשרוף 7 שעות מהיום בלהיות בבית ספר שכם ככה לא מלמד אותי דברים חשובים

אני ממש מתלבטת אוף כיתה י או יא .. זה דבר כל כך מיותר
אנונימית
את/ה יכול/ה ללכת לפרויקט הילה
שואל השאלה:
אתם לא חושבים שעדיף לעבוד במקום ללמוד? בית ספר זה כלא ! ולא מלמדים שם דברים חשובים
אנונימית