התחברות
הרשמה
פדיחאה ששכתי אצל אבא שלי את התחתונים שלי והחזיה שלי והוא אתקשר להגיד לי ששכתי אצלו והוא כיבס את זה??
19 בפברואר 2022, 14:59
כביסה
הלבשה תחתונה
4 תשובות
לא.
-
-Whatever-
לא פדיחה זה נורמלי הכל טוב
צ
צדיקה טיפוסית
לא, זה אבא שלך. אבא שלי גם קונה לי טמפונים.
ע
עדיין חיה
לא
במבה 4
באותו הנושא:
למה לבנים מותר להסתובב בבית בתחתונים ולבנות אסור בתחתונים וחזייה?
בבדיקה הבטחונית שאנחנו עוברים בשיקוף בשדה תעופה רואים לנו את התחתונים והחזיה?
למה לדעתכם חברה שלי לא רוצה שאני אראה לה את התחתונים או את החזיה?
האם אתם ישנים עם תחתונים ובנות עם חזייה ותחתונים או עם בגדים?
פדיחאה לצאת עם מכנס פיגמה מהבית??
למה בנות שמות פה תמונה שלהן בחזיה ותחתון ומורידות טיפה את התחתון?
קרה לי פדיחאה איך מתמודדים עם זה???
בנות מה עדיף סט תחתונים וחזייה של קלווין קליין, או סט חזייה וטייץ של קלווין קליין
כמה זה פדיחאה ללבוש נעלי נייק וסוודר אדידס ?
יש לכם מגירת תחתונים גרביים (בנים) ותחתונים חזיות גרביים (בנות)?
מה ההבדל בין בגד ים להלבשה תחתונה (תחתונים וחזיה)?