6 תשובות
לדעתי לא. אם את מרגישה שזה התשוקה שלך והחלום שלך וזה מה שאת רוצה אז לכי על זה.
ברור שלא על סמך הדיבורים שלהם את תוותרי על החלום שלך
אם את חושבת שיש לך סיכוי אז לא לוותר, תוכיחי להם שהם טועים בענק
אם את חושבת שיש לך סיכוי אז לא לוותר, תוכיחי להם שהם טועים בענק
מי הם שיגידו לך מה את שווה? תוכיחי לעצמך לא להם
מאמינה בך
מאמינה בך
להפך תתני לזה להביא לך עוד יותר מוטיבציה להצליח שתוכיחי להם שהם טעו
לא גם לי המרו את זה מלא שנים וגם עכשיו אני רוצה להיות צלמת בעתיד והמשפחה שלי אורמת זה לא שווה כי לא היה לך מיזה כסף ולפי בחוץ זה ניראה שאני האחות הכושלת במשפחה אבל אני עושה מה שטוב חי ומה שאני אוהבת בחיים תעשי מה שאת אוהבת ומה אכפת לך מה הם חושבים זאת דעתם ותשימי מלא ז''ן על זה
אנונימית
לא, ממש לא, גם לי אומרים לוותר על מה שאני אוהבת אבל זה רק נותן לי יותר מוטיבציה וכשנצליח במה שרצינו (סליחה כן...) אבל אנחנו נצחק לכולם אחרי זה בפנים.
באותו הנושא: