8 תשובות
לדעתי זה שווה 21 פרטים זה הרבה ב400
לא מוגזם, זה הרבה פריטים.
אם זה באופן חד פעמי אז זה סבבה. אני ממליצה לך לקרוא בתגובות לראות שזה באיכות טובה
ברור שלא. אין על שיין.
יש להם פריטים שאלוהים ישמור וייקח לי את הכרטיס אשראי.
יש להם פריטים שאלוהים ישמור וייקח לי את הכרטיס אשראי.
שמעי אני באמת בתור אחת שהייתה קונה מלא משיין ממליצה לך ללכת לקנות עם הכסף
הזה בגדים איכותיים יותר כי בשיין את קונה דברים שאת לא בהכרח חייבת רק בגלל שהם זולים ובסוף בקושי משתמשת בהם
הזה בגדים איכותיים יותר כי בשיין את קונה דברים שאת לא בהכרח חייבת רק בגלל שהם זולים ובסוף בקושי משתמשת בהם
לא
לא מוגזם
מה ממש לא זה יחסית הרבה פריטים
באותו הנושא: