10 תשובות
כי זה לא כל כך יפה להיות שחיף
אנונימית
תאמת שאין לי מושג
לדעתי שחיף זה יפה
לדעתי שחיף זה יפה
חח מה זה שחיף?
זה עניין של טעם
כמו שלהיות שמן זה עניין של טעם
כמו שלהיות שמן זה עניין של טעם
שואל השאלה:
^^^^וואו לאא
שחיף זה דבר מהמםם
^^^נכון!!
^^כאילו מישהו ממש רזה
^^^^וואו לאא
שחיף זה דבר מהמםם
^^^נכון!!
^^כאילו מישהו ממש רזה
אנונימית
אבל שחיף זה ממש רזה בלי שרירים בכלל
אנונימית
שואל השאלה:
^^כן אבל אני מתכוונת שחיף טבעי, כאילו שיש לו פשוט חילוף חומרים ממש מהיר
חצי מהמשפחה שחיפה וזה מהמםם
^בסדר שרירים זה לא כזה יפה:)
^^כן אבל אני מתכוונת שחיף טבעי, כאילו שיש לו פשוט חילוף חומרים ממש מהיר
חצי מהמשפחה שחיפה וזה מהמםם
^בסדר שרירים זה לא כזה יפה:)
אנונימית
שואל השאלה:
אז לא יודעת איך הם ככ רזים אבל זה מהמם
אני כזה פשוט רזה אבל לא שחיפה והם כן וזה ממש יפהה
אז לא יודעת איך הם ככ רזים אבל זה מהמם
אני כזה פשוט רזה אבל לא שחיפה והם כן וזה ממש יפהה
אנונימית
מה יש לכם
שחיפים זה אחד המושכים נו מה
שחיפים זה אחד המושכים נו מה
מה זה ממש יפה לדעתי
באותו הנושא: