6 תשובות
לא חושב שיקרה לו משהו בוא לא ימות מזה תקחי אותו לווטרינר ממליץ ליתר ביטחון שתהיה רגוע(:
הוא לא ימות אבל יש סיכוי שהוא יקיא וזה בסדר ועדיף שיקיא את זה
כנראה לא יקרה לו כלום כי זה לא בכמות גדולה, אבל הוא יכול להרגיש קצת לא טוב ואולי להקיא או לשלשל, אם יש התנהגות חריגה תקח לוטרינר, אבל לא מאמינה שזה יקרה
שואל השאלה:
זו הייתה עוגייה בינונית כזאת והוא אכל כמה ביצים והוא אכל קצת מהשוקולד אני ממש מפחדת
אנונימית
זה היה גדול?
אם הוא אכל קצת אז זה בסדר אבל תתקשרי לוטרינר לוודא