7 תשובות
עם הזמן זה הופך להיןת קל יותר ומתחזקים, זה הגיוני
אוי יפה, אני מניחה שזה בגלל שאת לא רגילה להתאמן, אולי נסי להתחיל במשהו קל יותר שמצריך פחות התאמצות? כלומר ריצה/הליכה בחוץ, כל פעם קצת זה וקצת תרגילים ולא ישר להתחיל בהרבה
אם יש תרגילים שאת לא יכולה תפסיקי באמצע ותתחילי עם אימונים של beginners
3*
תנסי לאט לאט , זה אימון ראשון ברור שזה יהיה ככה , אל תוותרי תנסי שוב גם בפעם ה2947373 אני מאמינה בך שתצליחי
שואל השאלה:
אני מתאמנת כבר שנה עם מאמנת אישית אבל רציתי לעשות עוד אימונים.
אני מרגישה ממש נורא, יש לי חברה שעשתה אימונים שלה והצליחה בהם..
אנונימית
הכל בסדר!!❤
פשוט תנסי להתחיל ממשהו ולא לשנות את הכל ב180 מעלות:)
אולי המינון היותר מהיר הזה קשה לך וזה בסדר גמור!
את לא צריכה להרגיש נורא
כל אחד ברמה אחרת, עם הזמן את תצליחי, זה לא בא ישר