11 תשובות
אני גם ככה, לא חושבת שזה כזה נורא או שיש סיבה משמעותית
הגיוני, לא כולם זוכרים
גם אני
אנונימי
גם אני לא זוכרת כל כך, תמיד יש את האופציה שמחקו לנו את הזיכרון ואנחנו גרות עם רובוטים.
אני זוכרת די הרבה דברים אבל גם בעיקר מגילאים יותר מאוחרים
לגיטימי והגיוני לגמרי הכל טוב
לגיטימי והגיוני לגמרי הכל טוב
אם זה היה חשוב היית זוכרת
שואל השאלה:
חברה פעם אמרה לי שאולי זה קשור לטראומה אבל לא עברתי יותר מדי רק חרם והצקות מדי פעם (כמו רוב הילדים)
חברה פעם אמרה לי שאולי זה קשור לטראומה אבל לא עברתי יותר מדי רק חרם והצקות מדי פעם (כמו רוב הילדים)
אנונימית
^חרם והצקות, בטח כמו כולם (ציני)
גם אני בול ככה
לא נשמע כמו משהו רציני, זה קורה לכולם ואין לך מה לדאוג
זה נכון שטראומה יכולה לגרום לאנשים לשכוח חלק מהילדות (בגלל הדחקה, התנתקות וכו) אבל זה לא מחייב שאם את לא זוכרת אז בהכרח עברת טראומה.
באותו הנושא: