התחברות
הרשמה
איך זה הגיוני שבאילת אני נראת הרבה יותר טוב משאני בצפון
השיער שלי מהמם באילת העור שלי באמת יפה איך זה הגיוני? רק אצלי זה ככה?
20 בפברואר 2022, 01:47
זה כאילו נועדתי לגור באילת
2 תשובות
פחות לח שם אולי אבל אין לי מושג
מ
מבשר האתאיזם
זה בגלל החוסר לחות, כמו שאנחנו יפים יותר בחו"ל
אנונימית
באותו הנושא:
הגיוני שאני נראת הרבה הרבה הרבה יותר רזה בשורטים ובגינסים ארוכים סקיני ממש מלאה?
רק אני או שהיא נראת הרבה יותר גרוע מפעם והיא נראת עכשיו ממש מדוכאת ועצובה??
הגיוני שהתאמנתי עם המשקולות באימון ואני נראת יותר "נפוחה" ברגליים זה אומר שהשמנתי?
אם אני באילת 3 ימים , מה יותר הגיוני להעלות 2 תמונות או רק תמונה אחת?
זה הגיוני שאני מלאה אבל אני נראת מאוד טוב? הייתי פעם רזה ועכשיו הרבה יותר גברים מתחילים איתי וזה מוזר בשבילי
זה הגיוני שכשאני מסתכלת במראה אני נראת טוב יותר ובמציאות אני פחות נראת יפה?
מה יותר אמיתי איך שאני נראת במצלמה או במראה כי במראה אני נראת הרבה יותר טוב
הגיוני שבגלל שאני רזה אני נראת קטנה יותר מהגיל שלי?
זה הגיוני שאיפור מכער אותי ואני נראת טוב יותר בלי?
זה הגיוני כיאלו שאני הרבה יותר יפה מבר רפאלי אבל היא יותר מפורסמת ממני?
זה הגיוני שאני נראת פשוט מזעזע במראות של חדרי הלבשה בקניון ובבית אני נראת סביר?