7 תשובות
אילת
אנונימית
שואל השאלה:
חח אילת קול
אבל קר בים לא?:(
חח אילת קול
אבל קר בים לא?:(
אנונימית
לא. כי יש שם שונית
אנונימית
באילת הים לא קר עכשיו
במרכז והצפון כן
במרכז והצפון כן
לכי על זה, לכי לים הכי כיף ללכת לבד
אוף האמץ שאני שונאת שלברןת שלי עסוקות
לכי לים או לבית קפה או תקני ספר עם עצמך
לכי לים או לבית קפה או תקני ספר עם עצמך
לכי לקניון
באותו הנושא: