11 תשובות
ואי בלילי זה גאוני
מרקו
דג
בועות
דניס ואז לטגן אותו,ואז לקרוא לו דג דניס מטוגן
באבלס
יהושפט!!!!!!
תמיד אמרתי שאם יהיה לי דג אני אקרא לו יהופשט
תמיד אמרתי שאם יהיה לי דג אני אקרא לו יהופשט
אנונימית
בלוטו-במבטא ערבי
פנחס
בלילי
שבתאי
באותו הנושא: