11 תשובות
ואי בלילי זה גאוני
דג
דניס ואז לטגן אותו,ואז לקרוא לו דג דניס מטוגן
באבלס
יהושפט!!!!!!

תמיד אמרתי שאם יהיה לי דג אני אקרא לו יהופשט
אנונימית
בלוטו-במבטא ערבי
שבתאי