13 תשובות
יואוו מושלם כל הכבוד !!!!
מאוד!
לא ידעתי אם לכתוב את זה או לא^
מסכימה.
שואל השאלה:
אני לא כזה טוב במתמטיקה לרמה של 5 גם לפני רק איזה 3 מבחנים קיבלתי נכשל ופתאום הצלחתי להשתפר אז אני מניח ש4 זו האופציה הכי טובה (בשבילי לפחות)
אנונימי
אני מאמינה שאתה יכול לעלות עובדה שהשתפרת. אל תמעיט בערכך
שואל השאלה:
אני בכל זאת מעדיף להישאר ב4,גם שנה שעברה הייתי ב4-5 מתמטיקה וקיבלתי די הרבה נכשלים אז זה פחות מתאים לי אבל תודה על האמונה
אנונימי
כל הכבוד
יאא איך אני שמחה בשבילך ,אני כל כך גאה בך
שואל השאלה:
תודה
אנונימי
בכיףף