3 תשובות
אתה לא אמור לקחת משם.
פשוט תכתוב על דף כמה חוסר ותכניס לקופה
זה נורא מאוד כי זה כסף שאנשים תרמו שמיועד לצדקה. אם אין ברירה אפשר לקחת בתור הלוואה שאחכ תחזיר
אתה חייב להחזיר את מה שלקחת