5 תשובות
תבדקי
זה תלוי באוניברסיטה ופסיכומטרי
כמובן
בטח
בארץ? תצטרכי לעשות עוד מליון מבחנים כדי שיסתכלו עלייך. הממוצע בגרויות צריך להיות מטורף, לכן לדעתי עדיף פיזיקה אבל אם זה כבר מאוחר מידי אז לא נורא, צריך פסיכומטרי לפחות 740 שזה דיי קשה, אחרי זה עושים לך מבחן אישיות. נראה לי יש עוד שלב אבל זה קשה ובטח לא מסתכם באיזה מגמה לקחת