התחברות
הרשמה
מישהו יודע למה הפסיקו למכור דוריטוס נאצ'ו מקסיקני?
בדקתי בסופרים ואפילו באתר של דוריטוס והטעם הזה לא כתוב שם...
21 בפברואר 2022, 22:01
דוריטוס
חטיפים
טעמים
נאצ'וס
אוכל
3 תשובות
כי לא אוהבים אותו?
h
h00a00r00r00y
חבל היה אחלה טעם
נ
נמרה_סקסית
שואל השאלה:
^זה באמת היה הטעם הכי טוב שם :(
ח
חביבה למדי
באותו הנושא:
הפסיקו למכור את המילקי רק קצפת?
הפסיקו כבר למכור ביסלי מאנץ?
הפסיקו למכור את אירפודס 1 ?
הפסיקו למכור טוויסט נשנושים?
למה הפסיקו למכור צ'טמן? מה קרה?
תגידו הפסיקו למכור את האייפון x?
למה הפסיקו למכור את האייפון x באיידיגיטל?
למה הפסיקו למכור שטוחים בטעם שמנת בצל??
הפסיקו למכור את הפדים שנהגתי לקנות
למה הפסיקו למכור את אייפון 11 פרו מקס?
מישהו יודע איפה אני יכולה לקנות אותם כי הפסיקו למכור אותם בנייק