14 תשובות
מאה אחוז כן. זה למה אני לא חברה של רכלניות כאלה
כרגע היא אוהבת אותך ולא תרחל עלייך בחיים!
עד שאתן תנתקו קשר...
כן יש מצב
מי שמרכלת איתך תרכל גם עלייך.
זה פשוט הסוג של האנשים...
שואל השאלה:
אוף אני באמת ממש אוהבת אותה והיא מספרת לי מלא דברים ויש לנו שיחות עמוקות ממש חבל
אנונימית
זה לא אומר שאת צריכה לנתק איתה קשר או משהו זה פשוט משהו שחשוב שתקחי בחשבון..לא לספר דברים אישיים מדי
פשוט אל תתני לה חומר לרכל עליו. אל תפתחי בפניה על העבר שלך וכאלה כי סתם תפגעי
מה שכן את אולי תוכלי לשנות אותה
ולהגיד לה שזה לא בסדר שהיא מספרת ככה דברים של אחרים ושזה מוריד מהאמון שלה
ואולי זה יכנס לה לראש והיא תפסיק עם הריחולים ותדע לא לעשות את זה
^ספויילר היא לא הולכת להשתנות
היא אולי תפסיק לרכל עם שואלת השאלה אבל זה לא הולך להעלם לשום מקום כי בשבילה זה משהו לגיטימי
לא בטוח
לא חסר אנשים שהיו בכלא ונהיו צדיקים
חחח מה הקשר כלא?
מדובר פה במנטליות מסויימת, הרגלים, צורת חשיבה... זה שהיא תבוא ותגיד לה אל תעשי ככה זה לא יפה
לא הולך לשנות לאף אחד את האופי

שואלת השאלה או שמקבלת את זה ולוקחת את זה בחשבון בשביל עצמה...
או מנתקת איתה קשר אם זה מפריע לה או שהיא לא רוצה,
היא לא יכולה לשנות אותה בשום אופן...
עד שהילדה לא תרצה בעצמה לא הולך לקרות כלום ואם היא מרכלת אז סביר להניח שזה נורמה בשבילה...
חד משמעית כן
A_N