10 תשובות
אם את במחזור כרגע זה הגיוני
את מתאמנת?
שואל השאלה:
עוד לא קיבלתי מחזור החודש
אנונימית
שואל השאלה:
לא מתאמנת
אנונימית
לפעמים זה רק בראש, ואם את במחזור אז כן זה קשור לעיתים
ואימון הוא מוריד את המשקל, הייתי ממליץ לך לעשות תוכנית אימון גם קטנה את תראי ירידה הרבה יותר טובה
את קרובה לקבל?
הרבה פחות אבל כמה פחות? ברגע שהגוף לא מקבל מספיק אנרגיה (קלוריות) הוא מתחיל לפרק חלבונים בגוף ואחד מהתוצרים זה נוזלים שמצטברים וגורמים לנפיחות.
אז אם את לא אוכלת מספיק, זאת בהחלט יכולה להיות הסיבה. (זה מצב מאוד לא בריא אגב)
ומחזור זה גם סיבה הגיונית
אנונימית
שואל השאלה:
בערך 1200 קלוריות ביום
אנונימית
זה לא מספיק את צריכה לאכול עוד, יחד עם אימונים את תרדי משמעותית
שואל השאלה:
אני לא כל כך מנסה לרדת פשוט אין לי תיאבון לאחרונה
אנונימית
כן זה יכול להיות קשור למחזור, אם את לפני מחזור או בזמן מחזור ואפילו ביוץ גורם קצת לנפיחות בבטן.
יכול להיות שגם אכלת כמות גדולה של נתרן.
או שאת אוכלת יותר פחממות ממה שאת רגילה , אפילו אם זה פחממות בריאות כמו פירות.
יכול להיות שזה גזים.
ויש עוד המון סיבות שיכולות לגרום לנפיחות בבטן.
אנונימית