5 תשובות
כל אחד והשיכולים שלו, אני התחסנתי ואז נדבקתי
ואין צורך להכליל
האמת שאי אפשר להאמין לאף אחד כבר הכל זה אינטרסים
אני אישית מקשיבה לאנשי מקצוע שנגד החיסונים ויש כאלו.
כי הרופאים של היום יגידו הכל רק כדאי שתתחסן..
כי אתה לא יודע אם הם נקנו על ידי הממשלה במליוני שקל כדי להגיד לאנשים שזה טוב להתחסן לעומת זאת בפייסבוק ישנם אנשים משכילים יותר ממך זה בטוח ויש גם אנשים שעבדו בכוחות הביטחון לישראל ויודעים את התוכניות (הסודיות) של הממשלה