9 תשובות
אתה יחסית ממש גבוה סביר להניח בערך בגובה של אבא שלך(יכול להיות יותר גבוה/נמוך תלוי)
אנונימית
יואו אבל איזה מושלם אתה שאתה מטר 81 בגיל 14 די
שואל השאלה:
אה ושכחתי , אני בן בכור (שמעתי שיש הבדל גובה בן הילדים הבכורים לקטנים יותר)
אה ושכחתי , אני בן בכור (שמעתי שיש הבדל גובה בן הילדים הבכורים לקטנים יותר)
אתה צוחק עליי?! 1.81?!?
איף אני שונאת להיות נמוכה
איף אני שונאת להיות נמוכה
שואל השאלה:
הכל בסדר :)
את גובהת על גיל 21 , אזז כן ..
הכל בסדר :)
את גובהת על גיל 21 , אזז כן ..
לא מחייב שתגדל עוד
סביבות הגובה של אבא שלך. יש לך זמן
אתה ממש גבוה לגילך.
כנראה כמו אבא שלך
באותו הנושא: