4 תשובות
לא לריב, להגיד

אני הייתי תקופה לא אומרת לבן זוג שלי על דברים מרגיזים שהוא עושה וזה הצטבר והצטבר עד שהתפוצץ לי והבנתי שגברים הם עמות, צריך להגיד להם ישר לנקודה בלי משחקים ורמיזות. עוצרים אותם
אתה אוהב אותי?לא רוצה לעצבן אותי? אתה רוצה אותי איתך? רד מהעץ ותסביר למה עשית את זה
מנסים לדבר איתו עלזה בצורה הכי ישירה שיש ואם כלום עדיין לא משתנה אחרי אז נפרדים
שואל השאלה:
אין לי כוח לריב איתו
אנונימית
אומרים לו את זה בצורה הכי ישירה שיש