8 תשובות
על זה שרוסיה רוצה לכבוש את אוקניה
שטחים
אוקרניה*
רוסיה נלחמת בהם כי פוטין טוען שזה השטח שלהם
ככה לפחות הבנתי
אנונימית
רוסיה טוענת מאז ומתמיד שאוקראינה זה שטח של רוסיה, לפני כמה ימים רוסיה חתמה על עצמאות במחוזות דונייצק ולוהנסק באוקראינה
זה לא למה הן נלחמות.
אוקראינה לא פתחה במלחמה.
השאלה היא יותר, למה רוסיה נלחמת והסיבה היא כי יש לה שליט דיקטטור בשם פוטין שרוצה לרצוח אזרחים.
בגדול רוסיה רוצה להחליש טת אוקראינה
^רוסיה לא רוצחת אזרחים