4 תשובות
כי אנשים רואים אותה כ ''חסרת אונים'' שלא עשתה כלום ופוטין תוקף אותה, וכי יש שם יהודים.
אני לדעתי לא תומך באף אחד בעולם אלא רק בעם שלנו היהודי. כי בסוף כולם יבואו עלינו זה כתוב בתנ''ך בגוג ומגוג. רובם אנטישמים, רק מקווה שהיהודים שם יעלו ארצה.
אני לדעתי לא תומך באף אחד בעולם אלא רק בעם שלנו היהודי. כי בסוף כולם יבואו עלינו זה כתוב בתנ''ך בגוג ומגוג. רובם אנטישמים, רק מקווה שהיהודים שם יעלו ארצה.
לא כולם תומכים באוקראינה
אני לא יודעת באמת ,מה שכן סבא רבא שלי נלחם במלחמת העולם השנייה נגד פשיסטים גרמנים ונאציסטים
והוא היה אוקראיני אבדוק את הקטע הזה כי לא שמעתי שהיא מדינה אנטישמית אבל לגמרי יכול להיות ,זלנסקי הוא נאצי וכל הפוליטיקאים לגמרי גם .
בעיקר הפוטין המח*רבן הזה
והוא היה אוקראיני אבדוק את הקטע הזה כי לא שמעתי שהיא מדינה אנטישמית אבל לגמרי יכול להיות ,זלנסקי הוא נאצי וכל הפוליטיקאים לגמרי גם .
בעיקר הפוטין המח*רבן הזה
אנונימית
זה שיש אנטישמים לא אומר שאין בני אדם באוקראינה שעכשיו בסכנת חיים בגלל פוטין (וזה עוד לפני שמדברים על זה שגם לרוב האנטישמים זה לא מגיע)