7 תשובות
אולי הוא עשה בטעות תשאלי אותו מה זה היה
אולי.. תנסי לפתח איתו שיחה תראי לאן זה מוביל
אנונימית
די מטריד אני חייב לציין
^גם אני חושבת שזה קצת מטריד אבל לכי תדעי
אנונימית
לכי תשאלי אותו למה הוא עשה את זה כי אולי זה בטעןת או אולי הוא בהחלט מאוהב בך
ממשיכים כרגיל את החיים , זה לא ממש יכול להגיד לך משהו ויהיה מוזר לשאול "תגיד זוכר שביום רביעי ליטפת לי תגב?מה למה עשית את זה?" קצת מוזר.. פשוט תראי מה הצעד הבא שלו או שתעשי בעצמך צעד , רק בבקשה אל תלטפי לו גם את הגב :/
קצת מוזר לא?
באותו הנושא: