3 תשובות
שואל השאלה:
נראלי זה קורה כשהחבילה גדולה
אנונימית
גם לי רשמו על העיכוב והגיע לי כרגיל אחרי שבועייפ
כן. תמיד זה מגיע לי תוך שבועיים ואז זה הגיע אחרי 3 שבועות