9 תשובות
לא תהיה צלקת
שואל השאלה:
הוצאתי אבל שכבת עור של החצקון איך לא יהיה כלום
הוצאתי אבל שכבת עור של החצקון איך לא יהיה כלום
אנונימית
אם זה ממש מוגזם אז כנראה שכן. אבל רוב הפעמים לדעתי אין
דיי לא יהיה זה חצקון תרגעי
לא יהיה
תקשיבי ישמצב שלא יהיה כלום אבל אל תגעי יותר!! כשאת יוצאת החוצה שימי קרם הגנה ויהיה בסדר
שואל השאלה:
כי קילפתי שכבה של העור בטעות
כי קילפתי שכבה של העור בטעות
אנונימית
למה שיהיה צלקת
משחה לצלקות
באותו הנושא: