10 תשובות
שואל השאלה:
זה בא בתוך המשכורת? הם מטעינים לי תרב קו? איך זה עובד
זה בא בתוך המשכורת? הם מטעינים לי תרב קו? איך זה עובד
פשןט מוסיפים את הכסף של הנסיעות לתלוש..
שואל השאלה:
תודה
תודה
ברור שמגיע לך חופשי חודשי כל חודש על פי החוק ולא משנה כמה מרחק יש לך להגיע מאיפה שאת עד לעבודה
^^את תראי את זה בתלוש משכורת
שואל השאלה:
אה יש תשלום של חופשי חודשי במשכורת ואני פשוט הולכת ועושה חופשי חודשי?
אה יש תשלום של חופשי חודשי במשכורת ואני פשוט הולכת ועושה חופשי חודשי?
בול ככה
כן
בטח שמגיע לך
ודאי, תדרשי את זה.
באותו הנושא: