התחברות
הרשמה
כדי למצוא נקודות חיתוך עם ציר הx צריך להציב 0 בy?
26 בפברואר 2022, 12:30
פונקציות
חשבון
אלגברה
משוואות
פרבולה
2 תשובות
כן
C
Chile anyways so
שואל השאלה:
תודה
אנונימית
באותו הנושא:
כדי למצוא את נקודת החיתוך עם ציר y צריך להציב 0 בy או בx?
מצאו נקודת חיתוך עם ציר x אני צריך להציב 0 ב x ?
בשביל למצוא תחומי קעירות כלפי מעלה/מטה איפה צריך להציב את הנקודות החשודות?
אם יש לי משיק ופרבולה, אני יכולה להציב בנגזרת הפרבולה 0, ולמצוא נקודת השקה?
כשאומרים למצוא את נקודות החיתוך של הפונקצי עם ציר ה y. אפשר להציב את הנקודה בנגזרת או שחייב להציב x בפונקציה
אם יש לי נקודה על הפונקציה, שיש לה שני ישרים שנוגעים בה, ואני צריך למצוא את הנקודה, לפי איזה משוואה להציב?
בשביל למצוא נקודות חיתוך חייב משוואה?
אומרים לי למצוא את נקודות החיתוך עם x ו - y מה אני עושה עם y = -20x?
מה הכוונה כששואלים אותך למצוא את נקודות החיתוך של הישר עם הצירים?
איך אפשר למצוא נקודות חיתוך עם צירים אם יש לי רק את המשוואת ישר?
חיתוך עם ציר הx זה להציב 0 בy וחיתוך עם ציר y זה להציב 0 בx?