5 תשובות
חזה ותחת
באמת לא מוצא פה העדפה שניהם נשמעות טובות... אם אדע יותר פרטים אוכל לבחור
אנונימי
שטוחה
אבל שוב אופי זה הכי חשוב
אבל שוב אופי זה הכי חשוב
אנונימי
לא משנה לי כל כך.
לשתיהן הייתי מתחבר אם הייתי אוהב את האופי
לשתיהן הייתי מתחבר אם הייתי אוהב את האופי
הראשונה
באותו הנושא: