17 תשובות
לא
לא
העיקר שנהנת
העיקר שנהנת
לא, אחותי, חיים רק פעם אחת
שואל השאלה:
משולשים
משולשים
אנונימית
זה כלום
אני הוזה או שלפני רגע לא היית אנונימית שואלת השאלה
שואל השאלה:
לא ..
לא ..
אנונימית
שואל השאלה:
בטוח ?
בטוח ?
אנונימית
כן זה קצת, אני מסוגל לחסל מגש שלם(למרות שאני צליאקי ואומרים שבלי גלוטן זה יותר בריא מעם אבל נזרום..)חוץ מזה כל עוד את אוכלת המון ירקות ופירות בדרך כלל אז הכל בסדר
שואל השאלה:
פשוט אני בדיאטה ויש לי צ'יט פעם בשבוע אבל הפעם יצא 2 בשבוע
פשוט אני בדיאטה ויש לי צ'יט פעם בשבוע אבל הפעם יצא 2 בשבוע
אנונימית
אז תתייעצי עם דיטאנית
שואל השאלה:
תודה רבה על העזרה ❤
תודה רבה על העזרה ❤
אנונימית
לא זה קצת מדי
3 משולשים זה כלום
לאלא תאכלי כל עוד זה משמח אותך וזאת נחשבת כמנה רגילה
באותו הנושא: