9 תשובות
שואל השאלה:
הוא נפרד ממני
אנונימית
זה קשה, זה כואב אבל נפרדתם ויש סיבה לכך, את עוד תמצאי מישהו שיותר נכון לך, הכל בסדר זה לא סוף העולם, תשמחי בשבילו שיש לו מישהי ובקרוב אצלך :)
אין מה לעשות, מה תעשי תבכי? אם זה מה שיעזור, תבכי.
אם לקרוע את הכרית יעזור, תקרעי.
הזמן תמיד לצידך, וכך גם ה'.
תראי אתם נפרדתם .. ואני מניחה שמזמן אם כבר יש לו מישהי בזמן הזה היית צריכה כבר לעבור הלאה ובאסה ממש אני יודעת מה את מרגישה זה צריך לחזק אותך יותר
תכילי את העובדה שהוא לא אוהב אותך, והוא יכול ומותר לו להמשיך בחייו.
ברגע שתביני את זה באמת,
תתחילי בלפרגן לו.. אבל פירגון אמיתי. ששמח בשבילו.

משם את תלמדי איך להרים עצמך.
בכי זה מרפא
אנונימי
קילו גולדה
וואי יפתי... א. אם את רוצה לפרוק אני כאן.
ב. פשוט תקחי לעצמך כמה זמן שאת צריכה כדי לבכות אבל לא יותר מידי וכל פעם שכואב לך ושאת חושבת עליו פשוט תגידי לעצמך שלא היה מגיע לך מישהו שהתייחס אלייך ככה ומגיע לך יותר טוב.
בסוף את גם תמשיכי האלה ותיהיה מאוהב ומאושרת עם מישהו אחר אז אין טעם לבזבז עלמו זמן או אנרגיות