11 תשובות
40? תלוי מי
זה גנטי
30-40 זה הכל גנים
אצל כל אחת זה שונה אין גיל ספציפי
משתנה מאישה לאישה , זה לא מדעי מתי בדיוק
30 בערך זה יכול להתחיל גם מאוחר יותר כמובן
תלוי בגנטיקה, תלוי באיך היא מטפלת בעור שלה
שואל השאלה:
אני מתחילה לפחד שזה יקרה לי עוד מעט.. בת 24
אני מתחילה לפחד שזה יקרה לי עוד מעט.. בת 24
אנונימית
קמטים יכולים להתחיל עוד מגיל צעיר, גיל 14 או לפני.
זה תלוי בגנים ותלוי בטיפוח של העור.
לדוגמה אם את לא שמה קרם הגנה - זה מאיץ את הזדקנות העור ואת הקמטים. כנל לגבי קרם לחות.
בכל מקרה קמטים הם בלתי נמנעים ומגיעים לכל אחד, סביר להניח שכבר יש לך פשוט הם לא בולטים בכלל או שהם רק בהתחלה. וזה אנושי וטבעי, כולנו בני אדם. לא יכול להיות לנו עור של תינוק לנצח
זה תלוי בגנים ותלוי בטיפוח של העור.
לדוגמה אם את לא שמה קרם הגנה - זה מאיץ את הזדקנות העור ואת הקמטים. כנל לגבי קרם לחות.
בכל מקרה קמטים הם בלתי נמנעים ומגיעים לכל אחד, סביר להניח שכבר יש לך פשוט הם לא בולטים בכלל או שהם רק בהתחלה. וזה אנושי וטבעי, כולנו בני אדם. לא יכול להיות לנו עור של תינוק לנצח
תשימי קרמים של לחות/אנטי אייג'ינג, קרם הגנה לפני שאת יוצאת לשמש, בכללי תנסי להחשף לשמש כמה שפחות.. ואז זה יגיע כמה שיותר מאוחר (זה עדיין יגיע)
ממש קמטים? סביבות הגיל 40/45
אנונימית
באותו הנושא: