7 תשובות
לא
למה שנרצה לחזק את היחסים עם הסינים?
למה שנרצה לחזק את היחסים עם הסינים?
לא
הם בסדר אבל אנחנו לא מעניינים אותם
הם בסדר אבל אנחנו לא מעניינים אותם
שואל השאלה:
כי סין תהיה המדינה הכי חזקה בעולם בקרוב וארהב נוטשת את בעלות הברית שלה
כי סין תהיה המדינה הכי חזקה בעולם בקרוב וארהב נוטשת את בעלות הברית שלה
אנונימי
ישראל לא צריכה להתערב ביחסים ולבחור צד . היא צריכה להיות אובייקטיבית.
אבל האמריקאים מאמינים בערכי המערב כמו חירות שוויון וכו
לא להתעלם, אנחנו לא בטוחים מה יקרה, אבל כן צריך לשמור על יחסים דיפלומטיים טובים גם עם סין ורוסיה ולא להתחיל לפזר גינויים כאילו אנחנו חלק מהמערב. כרגע נראה שארה"ב של ביידן מתכנסת לבועה שלה (מה שהשתחיל בנסיגה מאפגניסטן), בריטניה נחלשה, נראה שיש סיכוי סביר שבתוך כמה עשרות שנים הגוש השולט בעולם יהיה הגוש המזרחי, אם ישראל תהמר הכל על המערב זה יהיה צעד מאוד לא חכם.
שואל השאלה:
סים זה לא מקופ "נוראי" לחיות בו אל תגזימי.
וזה סין לא אוהבת דת בתוך המדינה לא אומר שהיא לא תהיה בעלת ברית טובה לישראל.
סים זה לא מקופ "נוראי" לחיות בו אל תגזימי.
וזה סין לא אוהבת דת בתוך המדינה לא אומר שהיא לא תהיה בעלת ברית טובה לישראל.
אנונימי
באותו הנושא: