8 תשובות
שואל השאלה:
יום הולדת 16*
אנונימית
אכן /:
לכן העדפתי לחגוג במקומות אחרים
אנונימית
בחיים לא עשיתי יום הולדת בבית אבל זה הבית שלך ואין לך מה להתבייש בו.
אני כל שנה חוגגת בבית רק עם החברות הקרובות בגלל זה
אנונימית
שואל השאלה:
אפשר לעשות משהו לגבי זה?
אנונימית
תנסי אולי להביא יותר חברים הביתה כדי להתרגל לזה שהם שם
ברור.
באיזשהו שלב למדתי לשחרר והבנתי שזה הבית של ההורים שלי, לא הבית שלי, ושהוא מעיד עליהם יותר ממה שהוא מעיד עליי.
תחגגי את החיים שלך. זה בכל זאת חתיכת יום הולדת ותדאגי מהכל אחר כך.
שיהיה במזל ;-)
וואי אני בול כמוך!
משהו שעזר לי, פשוט שמתי מלא בלונים ומלא קונפטי כדי שהם ימשכו את התשומת לב במקום הבית.. וגם ממש ניקיתי הכל וסידרתי איזה שבוע מראש
אנונימית