6 תשובות
לא יהיה חם, אנחנו בחורף, קר...
תלבשי ארוך יותר, אני קופאת ואני במרכז.
תלבשי ארוך יותר, אני קופאת ואני במרכז.
אצלי קר
שואל השאלה:
היה בסוף ממש חםם
היה בסוף ממש חםם
אנונימית
מה לא.קר היום
אצלי קר
אצלי קריר
באותו הנושא: