8 תשובות
גזענות
איומים, השפלות , בריונות
אנונימית
הפצת שנאה נגד קבוצה מסוימת של אנשים
אנונימית
השפלה!
כלום. אם יש גבולות זה לא חופש. זאת עריצות במסווה של נימוסים. דיי להיות כבשים וכלים של המערכת. אם מישהו אומר משהו שלא נעים לכם פשוט אל תקשיבו, זה הגוף שלי ומותר לי להגיד מה שאני רוצה.
אנונימי
העולם הוא לא שחור ולבן, אי אפשר לקבוע גבול מדוייק כי כל מקרה הוא לגופו, מה שכן אם אני אהיה חייבת להגדיר אז זה הפצת שנאה או פגיע קשה פיזית או נפשית במישהו או קבוצה
אני שמאלנית, אבל לדעתי כששמים דגל פלסטין או אומרים משהו נגד היהדות זה צריך להיפסק
שנאת חינם
באותו הנושא: